کرکره اتوماتیک آلومینیومی در رنگهای مختلف

کرکره اتوماتیک آلومینیومی در رنگهای مختلف : از ورق آلومینیوم ساخته می شود و داخل آن خمیر پلی اروتان ریخته می شود و در کوره به صورت فوم شکل می گیرد و رنگ آن الکترو استاتیک (ضد خش) می باشد و به علت سبک بودن و کم صدا بودن نسبت به تیغه های اکسترود از آن برای اماکن مسکونی و درب پارکینگی و پنجره ها استفاده می شود. این تیغه ها دارای رنگ بندی مختلف می باشند و نسبت به نمای ساختمان انتخاب می شوند.با توجه به اینکه فوم تزریق شده در این نوع تیغه ها عایق حرارت و صدا نیز می باشد جهت پروژه هایی که خاصیت عایقی نیز مطرح است می توان از این تیغه ها استفاده نمود. برای کرکره برقی پارکینگ منازل و کرکره پنجره ای این تیغه ها پیشنهاد می شود.

کرکره آلومینیوم متنوع

کرکره آلومینیوم متنوع

 تیغه کرکره آلومینیومی دو جداره:

تیغه های دو جداره که به جهت استقامت بالا و همچنین تمیز بودن و عدم روغن کاری کاربرد بیشتری نسبت به 2نوع دیگر دارد.
*سایزهای موجود در انتخاب تیغه کرکره متفاوت می باشد،که بیشتر در 4 سایز 60 ، 80 و 100 و 120 تولید میشود
در تولید تیغه از3نوع شمش یا بیلت استفاده میشود که نوع اول آن استاندارد یا به اصطلاح فابریک می باشد؛ نوع دوم سرشاخه یا DC می باشد که بعضی از شرکت ها از آن استفاده میکنند و بصورت ذوب کردن ضایعات مازاد تیغه آلومینیوم و ساخت مجدد آن تولید میشود که از جهت ماندگاری رنگ ،صدا و استقامت در حد پایین تری نسبت به نوع فابریک دارد.نوع سوم تیغه که به هیچ عنوان توصیه نمیشود.

تیغه ضایعات است که برخی از تولیدکن犀利士
ندگان با ذوب انواع آلومینیوم و لوازم آشپزخانه آلومینیومی اقدام به تولید تیغه کرکره می نمایند؛که شرکت پرگاس به عنوان یکی از فعالان در این حرفه به هیچ وجه این نوع تیغه را پیشنهاد نمی کند چرا که این نوع تیغه علاوه بر صدای زیاد و عدم ماندگاری رنگ هرگز از استقامت خوبی برخوردار نبوده و در مورد استفاده در پارکینگ یا فروشگاه خطرآفرین می باشد.

کرکره آلومینیوم رنگی

کرکره آلومینیوم رنگی

بنابراین مه در در خرید پکیج کرکره استفاده از نوع اول تیغه را پیشنهاد میکند که چه تولیدکننده ای با چه بیلتی آن را تولید میکند که وجه تمایز آنها در بالا گفته شد.
از سایز 60 بیشتر در کرکره پارکینگ هایی با ابعاد کوچک و پنجره ها استفاده می شود.
از سایز 80 در پارکینگ ها و کرکره فروشگاه ها با ابعاد متوسط تا 15 متر مربع استفاده می شود.
از سایز 100 در فروشگاه های عریض و کرکره کارخانجات صنعتی استفاده می شود.
سایزهای مختلف تیغه ها از نظر قیمت آنچنان تفاوتی ندارند و در صورت امکان ، انتخاب آن را به عهده ی فروشنده بگذارید تا بهترین مورد را به شما مشتری عزیز پیشنهاد کند؛چرا که مه در به این شعار بسیار پایبند و مقید می باشد و امیدوار است همکاران گرامی ما که در ایران عزیزمان اقدام به تولید و فروش کرکره های برقی می نمایند نیز به این اصل پایبند باشند.

کرکره اتوماتیک آلومینیومی در رنگهای مختلف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی مشتری ما اینجا است تا به سوالات شما پاسخ دهد.
👋 سلام ، چطور می تونم کمک کنم؟