موتور دانکر درب اتوماتیک شیشه ای

موتور دانکر درب اتوماتیک شیشه ای

اپراتور ASDOOR مجهز به موتور دانکر آلمان می باشد و عملکرد کاملا روان و بی صدا را برای سالها تضمین می نماید ( 2 سال گارانتی تعویض ) ، دانکر یک شرکت پیشرو جهانی است که بیش از ۵۰ سال سابقه تولید و توسعه محصولات محرکه دقیق در صنایع مختلف رادارامی باشد،

استفاد از محصولات کاربردی ، آزموده و گسترده دانکر ، زندگی مدرن را راحت تر کرده است.

کیفیت بالای متریال استفاده شده، نوآوری مداوم و ترکیب ظاهری محصولات دانکر به ارزش نهایی آنها افزوده است.

همچنانکه در سایت رسمی شرکت موتور دانکر به صراحت ذکر شده است ،این شرکت دارای چهار سایت اصلی در کشورهای آلمان ، چین ، صربستان و امریکاست . ممکن است یک محصول مشخص با یک کد یکسان در سایت های مختلف این شرکت حتی با تفاوت های جزیی در ظاهر تولید گردند.مانند سایرکالاهای با کیفیت متاسفانه نمونه های تقلبی این موتورها دربازار موجود می باشند.

با توجه به اینکه این نمونه های تقلبی هم مانند نمونه های اصلی از سایرکشورها وارد می شوند ارایه مواردی مانند برگه سبز گمرکی یا گواهی مبدا یا مشابه آن به هیچ وجه نمی تواند دلیل براصل بودن آن باشد .

موتور دانکر آلمان اصل

موتور دانکر مورد استفاده در انواع متفاوت درب اتوماتیک شیشه‌ای ، موتور DC پرقدرت ، بدون زغال است که کمترین نیاز ممکن را به سرویس و نگهداری دارد.

این نوع موتور ساخت کشور آلمان محدودیت ترددی را ایجاد نمی‌ کند و قابلیت ایست اتوماتیک پس از برخورد آنی با افراد و یا اشیاء را دارا می‌باشد.

عملکرد موتور دانکر : این موتور بعد از تشخیص سنسور درب اتوماتیک و دستور کنترل باکس به موتور فرمان حرکت میدهد تا لت های متحرک درب اتوماتیک را به حرکت در بیاورد .


dunkermotoren

قیمت موتور دانکر آلمان درب اتوماتیک شیشه ای

قیمت موتور دانکر آلمان بستگی به توان موتور میباشد . عمده موتور های موجود در بازار مدل ۶۳*۵۵ میباشد که توان حمل دولنگه در هر لت با مجموع ۲۴۰ کیلو گرم را دارا میباشد .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی مشتری ما اینجا است تا به سوالات شما پاسخ دهد.
👋 سلام ، چطور می تونم کمک کنم؟