آموزش ست کردن ریموت جک V2

آموزش ست کردن ریموت جک V2  : در این مقاله و ویدئو آموزشی انتهای آن اتاق آموشی پارسیس الکترونیک آموزش ست کردن ریموت v2 را مورد بررسی قرارداده است و شما می توانید با دیدن این ویدئو آموزشی نحوه کد دهی ریموت V2  را بصورت کامل یاد بگیرید.

نحوه ست کردن ریموت وی تو

به طور کلی برای کددهی ریموت بر روی کنترل بردهای v2 مانند city1 شما باید از گیرنده 433 مگاهرتز mr2 ساخت کارخانه v2   استفاده نمایید. این برد در یک بسته بندی مجزا درهنگام خرید محصولات v2 مانند کالیپسو که در بازار ایران از جکهای پر فروش به حساب می آید، ارائه می گردد.

 نصب برد mr2

برای کددهی شما می بایست اول از همه برد گیرنده mr2 را بر روی برد city1 نصب نمایید، این برد بصورت یک اسلت مجزا بر روی بردv2  سوار می شود.

مچ کردن ریموت v2

پس از نصب اسلت mr2  بر روی برد city1 از کارخانه v2، شما بایستی دکمه p1 که بر روی کاور طوسی رنگ گیرنده قراردارد کلیک نمایید تا چراغ LED زیر کاور روشن شود و پس از چند ثانیه شروع به چشمک زدن کند.

باید در نظر داشته باشید گیرنده ریموت v2  می تواند تا 4 کانال را کد بگیرد و LED نشانگر گیرنده ریموت V2  با تعداد چشمک زدن خود، کانال متناظر را نمایش می دهد. به عبارت دیگر شما برای کد دهی کانال یک باید در نظر داشته باشید که این LED یکبار چشمک برند، برای کانال دوم، دوبارچشمک بزند. برای تغییر هر کانال شما باید یکبار دکمه P1  بر روی گیرنده را فشار دهید.(به تفصیل در فیلم آموزشی شرح داده شده است)

فرآیند کد دهی ریموت بر روی ریموت PHOX

پس از اینکه با تعداد چشمک زدن LED روی گیرنده ریموت V2 ، آشنا شدید حال برای کد دادن ریموت کار بسیار ساده ای در پیش دارید فقط کافی است در حین چشمک زدن LED، دکمه ای از ریموت را که می خواهید کد بگیر یک ثانیه فشار دهید تا چراغ ثابت شود. پس از خاموش شدن LED ریموت شما بر روی گیرنده کد گرفته است و از این طریق می توانید به برد CITY1 فرمان ارسال کنید.

طریقه پاک کردن ریموت وی تو

شما می توانید کلیه ریموتهای کد گرفته بر روی برد را به راحتی پاک نمایید، برای  این هدف بایستی برق برد را قطع نمایید، سپس دکمه P1  را فشرده نگهدارید و برق برد را وصل کنید. پس از وصل کردن برق در صورتیکه دکمه P1  را نگهداشته باشید کلیه ریموتها از روی برد پاک شده اند.

منبع : parsysco.ir

آموزش ست کردن ریموت جک V2  : درب اتوماتیک مه در

 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی مشتری ما اینجا است تا به سوالات شما پاسخ دهد.
👋 سلام ، چطور می تونم کمک کنم؟