درب اتوماتیک کرکره ای

درب اتوماتیک کرکره ای یکی از انواع درب های اتوماتیک می باشد ، بیش تر افراد کم و بیش با درب اتوماتیک اشنا بوده و در موردش اطلاعاتی را می دانند و با توجه به نیاز و احتیاجاتشان از این درب ها استفاده می کنند .

در اتوماتیک بسیار محکم و پر استحکام بوده و از نظر هزینه و اقتصادی هم برای شخص به صرفه است و به همین علت هاست که در این روز ها پر طرفدار شده است ، درب کرکره ای اتوماتیک در انواع مختلفی به بازار برای مشتری ها عرضه می شود و هر کدام از انواع آن برای یک مصرف مشخص و خاص با یک ویژگی خاص می باشد و با توجه به خاص بودنش قادر می باشد تا نیاز مصرف کنندگان را برآورده کرده و به کار گرفته شود .

این نوع از درهای تمام اتوماتیک از اتلاف انرژی واقعا جلوگیری می کنند . به عنوان یک نمونه می توان گفت زمانی که برای یک مکان و محل خاص به ذخیره سازی انرژی نیازمند هستیم بهترین روش این است که از درب اتوماتیک کرکره ای یا کرکره برقی استفاده نماییم و مطمئن باشیم که دیگر با مشکل اتلاف انرژی رو برو نیستیم

犀利士 /uploads/2018/09/درب-اتوماتیک-کرکره-ای-300×300.jpg” alt=”درب اتوماتیک کرکره ای” width=”387″ height=”387″>

عملکرد اساسی و اصلی در درب اتوماتیک کرکره ای در حقیقت محافظت کردن از فضای درونی ساختمان در برابر شرایط بد خارج از محیط ساختمان می باشد .

با استفاده و نصب درب کرکره ای اتوماتیک می توانیم تا میزان 40% یا بیشتر از ان از اتلاف انرژی یا حرارت کاسته کنیم و به این صورت به راحتی می توان انرژی را ذخیره کرد.

از طرف دیگر می توان به این نکته اشاره داشت که باز و بسته شدن در این درب های اتوماتیک بسیار اسان و راحت و با سرعت بالا انجام می گیرد و به همین علت و دلیل خیلی راحت می توانیم از آن به عنوان سیستم خروج اضطراری برای ساختمان ها استفاده کنیم بدون این که مشکلی در این میان پیش اید .

از نظر فضا هم می توان گفت که کرکره برقی جا و فضای نسبتا کمی را اشغال کرده و طریقه ی راه اندازی و نصب ان به شکلی می باشد که رول جمع شده در قسمت بالای درب کرکره ای قرار گرفته و ممکن است به سمت بیرون و یا داخل ساختمان جمع شود که این مورد به درخواست مشتری ها وابستگی دارد .

استفاده از دربهای اتوماتیک کرکره ای به دلیل به صرفه و اقتصادی بودن و برخورداری از استحکام قابل قبول، این نوع دربها را به یکی از دربهای پرطرفدار تبدیل کرده است.

درب های اتوماتیک کرکره ای به صورت عالی و قابل قبولی با نیازهای مشتری مطابقت داده شده که از این نوع دربها به صورت دستی یا اتوماتیک می توان استفاده کرد.

از نکات مثبت دربهای اتوماتیک کرکره ای این است که به طور فزاینده ای از اتلاف انرژی جلوگیری می کند، در حالیکه تکنولوژی مدرنی که در آن از چند لایه شیشه و فریم های پنجره و آب بندی اتصالات و درزها استفاده شده باشد گران نیز می باشد اگر نیاز به ذخیره سازی انرژی داشته باشید باید اصول عایق سازی کاملا رعایت شده باشد.

استفاده و نصب یک درب اتوماتیک کرکره ای حتی در مقابل درب شیشه ای یا پنجره شیشه ای به میزان قابل توجهی از به هدر رفتن انرژی گرمایشی جلوگیری می کند.

درب اتوماتیک کرکره ای به دلیل باز و بسته کردن راحتی که دارد یک ورودی و محل عبور روان و آسانی را ایجاد می کند. از طرفی دربهای کرکره ای اتوماتیک مجهز به سیستم های خروج اضطرای نیز می باشند و فضای کمی برای نصب نیاز دارند چرا که به دلیل چگونگی شکل آن درب لول می شود و فضایی نمی گیرد.

درب های اتوماتیک کرکره ای طوری ساخته شده اند که در مقابل باد و باران و طوفان مقاومت زیادی دارند و به راحتی اجازه نفوذ این عوامل را به داخل محوطه استفاده شده از این دربها نمی دهند.

درب اتوماتیک کرکره ای امنیت و آسایش زیادی برای مشتریان دارد چرا که این درها ضدسرقت هستند و همچون دیوار بتونی عمل می کند که راه نفوذ عوامل بیگانه را به داخل ساختمان مسدود می کند.

در کل می توان گفت ساختار دربهای اتوماتیک کرکره ای به گونه ای است با به وجود آوردن لایه بسیار مقاوم محافظ بسیار خوبی برای فضای درونی در برابر شرایط محیط بیرونی محسوب می شوند.

دربهای اتوماتیک کرکره ای به صورتی طراحی شده که به هیچ عنوان اجازه ورود نور یا سروصدای اضافی محیط بیرونی را به داخل می گیرند.

گذاشته از تمامی مزایای درب های اتوماتیک کرکره ای هزینه تعمیر و نگهداری این دربها بسیار پایین است، بدنه دربهای کرکره ای از هم بندشدن تیغه های باریک مسطح درست شده و از جنس آلومینیوم است. اگر هم یکی از تخته های باریک بدنه درب کرکره ای آسیب ببیند می توان به طور جداگانه همان را تعمیر کرد.

کرکره برقی - اتوماتیک

باز و بسته شدن درب کرکره ای به صورت عمودی باعث می شود فضای بیرونی درب وقتی پوشیده از برف و یخ است یا پشت در وسایل زیادی قرار دارد، عملکرد درب دچار اختلال نشود.

درب های کرکره ای اتوماتیک می توانند با یک قفل الکتریکی از داخل قفل شوند و این قفل ها به قسمت تیغه انتهایی یا کنارهای شاتر کرکره نصب می شود. برای بازکردن قفل نیز باید از کلید استفاده کرد.

البته درباره قفل کردن دربهای اتوماتیک کرکره ای نیاز به استفاده از قفل و کلید به روش سنتی نیست چرا که با قفل الکتریکی که دارد می توان درب را به آسانی باز و بسته کرد.

درب اتوماتیک کرکره ای در مکان های مختلفی از جمله خانه ،فروشگاه ، ورودی مغازه، پارکینگ ،کارگاه و تعمیرگاه و مخفی گاه و پناه گاهها کاربرد دارد.

با تمام این مزیت هایی که در اینجا نام بردیم درب کرکره ای اتوماتیک از لحاظ قیمت نیز پایین و به صرفه می باشد.

درب کرکره ای از متصل شدن تخته های باریک مسطح بدنه اش تشکیل شده و آلومینیوم برای جنس آن بکار رفته است که رنگ و طرح های گوناگونی را شامل می شود .

اگر بدنه درب کرکره ای صدمه دید هر تخته ای که دچار مشکل شده باشد را می توان جدا کرد و با تخته جدید جایگزین نمود.

درب اتوماتیک کرکره ای که به طور عمودی باز و بسته می شود و این امر مفید است چون در مواقعی که برف زیادی در زمستان آمده باشد و یا می توان حجم زیاذی وسیله در پشت درب قرار داد از طرف داخل ساختمان و سبب اختلال در کارایی درب کرکره ای نمی شود و درب فضای کمی برای باز و بسته شدن در اختیار می گیرد.

با یک میله که شبیه یک هندل است درب کرکره ای قفل می شود.

نوع زنجیر دار درب کرکره ای با قلاب نزدیک ریل کرکره که قرار دارد قفل می شود.

درب اتوماتیک کرکره ای با قفل های زبانه ای قفل می شود که در بخش تیغه نهایی قرار می گیرد و با کلید می تواند باز شود. این قفل خودکار باز نمی شود و باید انسان در باز کردن ان نقش داشته باشدو بعد با سیستم خودکار رول آپ کرکره کار کرده و به سمت بالا جمع می شود.

درب کرکره ای اتوماتیک با قفل الکتریکی از داخل قفل می شود و لازم به قفل و کلیدهای سنتی ندارد.

زمانی که برق رفته باشد دستی نیز کار می کند.انعطاف پذیری بالای درب های کرکره ای دارند.با ریموت کنترل وایرلس کلیدها می توانند کار انجام دهند.

تولید انواع درب اتوماتیک کرکره ای با بهره گرفتن از تمامی تجهیزات و لوزام و همگام با تکنولوژی جدید و بروز دنیا انجام می شود . این نوع از درب اتوماتیک را می شود در ورودی پارکینگ ها و هم در ورودی مکان هایی همانند فروشگاه ها نصب و از انها استفاده کرد .

این در ها با توجه به کاربرد هایی که دارند از نظر قیمتی نیز بسیار مناسب هستند و راه اندازی انها به سرعت انجام پذیر است .

کرکره برقی - اتوماتیک

در تیغه های کرکره ای با کیفیت بالای محصول در هنگام تولید از بهترین نوع آلیاژ آلومینیوم استفاده می شود . این یک نمونه ی استاندارد و کاملا مطمئن است زیرا در نمونه هایی که غیر استاندارد هستند از ضایعاتی که جمع آوری شده در فرایند تولید محصول استفاده می شود .

در تیغه های کاملا استاندارد کرکره های برقی وزن ها و ضخامت ها در تمام نقاط محصولات یکنواخت است زیرا از قالب های مشابه در طراحی استفاده می شود بنابراین بین اجناس تفاوتی ایجاد نمی شود .

باید دربی را انتخاب کنید که بهترین طراحی و ساخت را داشته باشد زیرا این امر باعث افزایش یافتن طول عمر محصول شده است و صدا و اصطکاک را به شکل چشم گیری کاهش می دهد و از ایجاد تغییر در شکل و حالت درب اتوماتیک به شدت جلوگیری می کند .

توجه کنید که درب اتوماتیک کرکره ای به خوبی رنگ شده باشد زیرا رنگ خوب باعث می شود که درب شفاف تر به نظر برسد و در اثر ضربه پرشی در آن ایجاد نگردد و ثابت بماند .

درب اتوماتیک کرکره ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی مشتری ما اینجا است تا به سوالات شما پاسخ دهد.
👋 سلام ، چطور می تونم کمک کنم؟