اهمیت نصب دربهای اتوماتیک

پژوهشی توسط انجمن آمریکایی تولیدکننده درب­های اتوماتیک انجام شد و در آن از 447 شرکت­ کننده خواسته شد تا سطح اهمیت نصب دربهای اتوماتیک در مکان ­های مختلف به خصوص بیمارستان­ ها، فرودگاه ­ها، هتل ­ها، مسافرخانه ­ها، ورودی مراکز خرید، خرده ­فروشی ­ها، ساختمان­ های دولتی، ساختمان ­های اداری، دانشکده ­ها، دانشگاه­ ها، رستوران­ های فول سرویس و رستوران­ های فست فود را ارزیابی کنند.

تقریبا 60% مصرف­کنندگان مورد نظر انتظار داشتند درب­ های اتوماتیک را در هتل­ ها پیدا کنند و وقتی از شرکت­ کنندگان خواسته می­شد تا محل­ هایی مشخص را که وجود درب اتوماتیک در آن ها ضروری است و با این وجود در برخی موارد نیست نام ببرند، مراکز خرید، هتل ­ها، مسافرخانه­ ها و دفاتر پستی بیشتر از بقیه موارد گفته شد.


اهمیت نصب درب اتوماتیک

به طور واضح، نیاز به درب­های اتوماتیک در هتل­ها تامین نشده است. بی­میلی بعضی از مدیران هتل­ ها به نصب درب­های اتوماتیک می­تواند به خوبی ریشه در درک مزایا، هزینه­ ها و دیگر موارد مربوط به درب­های اتوماتیک داشته باشد. با گسترش اطلاعاتی اساسی درباره این موارد، مدیران هتل می­توانند به طور موثرتری درباره وجود درب­های اتوماتیک برای تسهیلاتشان تصمیم بگیرند.

اغلب اوقات دربهای اتوماتیک در ورودی ­های جلویی هتل­ ها نصب می­شوند با آنکه آنها برای این قسمت از هتل­ ها مناسب هستند گاهی اوقات در یگر قسمت­ های هتل هم استفاده می­شود.

در­ب­های اتوماتیک را می­توان به عنوان بخشی از ساختمان جدید یا بازسازی یک ساختمان با کاربرد فعلی نصب کرد. هزینه ­های نصب درب های اتوماتیک تا حد زیادی نسبت به کاربرد، مدل و اندازه چارچوبی که درب در آنجا قرار می­گیرد متفاوت است.

وقتی تصمیم به نصب درب­های اتوماتیک جدید یا بازسازی درب فعلی می­گیرید کار کردن با تهیه­ کننده­ای معتبر و قابل اعتماد که به شما در پیدا کردن ایده­ آل ­ترین و مقرون به صرفه­ ترین درب ­های اتوماتیک برای کاربردهای مشخص در هتلتان الزامی است.

دقت داشته باشید این تهیه­ کننده باید جریان رفت و آمد هتل شما، میانگینی از انواع کاربران مورد انتظار شما و هر گونه تجهیزات زیبایی­ شناسی مورد نیاز یا اولویت­ هایی که ممکن است هتل شما داشته باشد درک کند و در نظر بگیرد.

با رنگ­های بسیار متنوع، پردازش­های ظریف و طرح­هایی که امروز عرضه می­شود پیدا کردن درب اتوماتیکی که استایل منحصر به فرد هر هتلی را تکمیل و بهتر کند آسان است.

مهم­ترین موردی که باید در نظر داشت این است که تهیه ­کننده شما باید تمام استاندارهای مربوط را شامل ANSI/BHMA A156.10، استاندارد ملی آمریکایی برای درب­ های عابر پیاده را پیگیری کند و مطمئن باشید نصاب شما گواهینامه­ های مربوط به این کار و استاندارها را داشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی مشتری ما اینجا است تا به سوالات شما پاسخ دهد.
👋 سلام ، چطور می تونم کمک کنم؟